English Edition

किन आउँदैनन् दर्शक

सुकृत नेपाल
केही दिनपहिले फिल्म ‘मिसन पैसा टु रिलोडेड’ हेर्दा केही दर्शकसँग नेपाली फिल्मको बारेमा कुरा भयो । नेपाली फिल्मका कथा किन एउटै किसिमका मात्र हुन्छन्, भन्ने अधिकांश दर्शकको टिप्पणी थियो । पछिल्लो एक दशकमा नेपाली फिल्म क्षेत्रमा धेरै नयाँ अनुहारहरु भित्रिए, नयाँ प्रविधिको प्रयोग नेपाली फिल्ममा नभएको पनि होइन तर नेपाली फिल्मले आशाजनक कमाइ भने गर्न सकिरहेको छैन । फिल्मकर्मीहरु नयाँनयाँ कलाकारहरु भित्र्याएर आधुनिक प्रविधिको प्रयोग गरिरहेको दाबी गरिरहेका छन् तर जुन जोगी आए पनि कानै चिरेको भनेझैं भएका छन् नेपाली फिल्महरु । 
निर्माता निर्देशक भन्ने गर्छन्, अन्य फिल्मको दाँजोमा नेपाली फिल्मले फरक शैली र धारलाई आत्मसाथ गरेको छ । तर त्यो फरकपन के हो भन्नेबारे नेपाली दर्शकले महसुुस गर्न पाएका छैनन् । फिल्म मिसन पैसा टु रिलोडेड हेरेका दर्शक अपर्ण कोइरालाले यो पंक्तिकारसँग भनेका थिए, यस्तो फिल्म पनि बनाउने ? यो हामीले हेर्ने फिल्म हो कि बच्चाहरुले खेल्ने भिडियो गेम ?
अर्पणमात्र होइन नेपाली फिल्म हेर्न हलसम्म पुग्ने अधिकांश दर्शकको मुखबाट आउने यस्ता प्रश्न र गुनासाहरु पर्याप्त सुनिँदै आएको छ । तर खोइ, यी प्रश्नको जवाफ दिन किन तयार छैन फिल्मका निर्माता निर्देशकहरु ? 
हप्तामा तीन चारवटा फिल्म एकसाथ हलमा लाग्नुले पनि नेपाली फिल्म नचल्नुको अर्को कारण हुन सक्छ । यसो हुँदा फिल्म जुध्ने समस्या एकातिर छ भने अर्कातिर हलमा पर्याप्त दर्शक आइपुग्दैनन् । फिल्म चलोस् नचोलोस् यहाँका निर्देशक निमार्ताहरुलाई आफ्नो फिल्म चलाउन पाए पुग्छ । निमार्ताहरु आफ्नो लगानी कसरी उठाउने भन्ने ध्याउन्नतिर लाग्नाले दर्शको भित्री चाहनासम्म पुग्न सक्दैनन् । दर्शकको रुचिअनुसार नेपाली फिल्म बनाउनुपर्छ भन्ने चेत नआएसम्म यो हबिगत कायमै हुनेछ । 
कुन फिल्मले कति आम्दानी गर्यो, हलमा कुन फिल्मलाई कहिले प्रदर्शन गर्नेजस्ता पारदर्शी सिस्टम बक्स अफिस प्रणालीको नहुँदा पनि हाम्रोजस्तो सानो देशमा पनि फिल्म उद्योग अस्तव्यस्त हुन पुगेको छ । यदि बक्स अफिस प्रणालीलाई कडाइका साथ लागू गर्ने हो भने फड्को मार्न कत्ति समय पनि लाग्दैन । अहिले त आफ्ना नातागोता भित्र्याउने तथा आफै लगानी गरेर नायक नायिका बन्ने क्रमले तीव्रता पाइरहेको छ । यो विकृति जबसम्म हट्दैन दर्शकले फिल्ममाथि अपनत्वको अनुभूति गर्न सक्नेछैनन् । 
देशमा आएको राजनीतिक परिवर्तन र महँगीका असर यहाँको फिल्म उद्योगमा पनि परेको छ । युवाहरु कामको खोजीमा वैदेशिक रोजगारीमा बाहिरिइरहेका छन् । यहाँ कैयौं नेपाली यस्ता पनि छन्, जसले बिहान खाएपछि बेलुका के खाने भनेर चिन्ता गर्नुपर्छ । दैनिक परिश्रम गरेर मात्रै हातमुख जोर्नुपर्छ । तिनलाई कस्तो फिल्म आयो गयो चासो हुँदैन । जब मानिस सबै कुराले सन्तुष्ट हुन्छ, र फुर्सदको समय निकाल्छ  तब उसले मनोरन्जनको खोजी गर्छ । ठूला मलहरुमा विस्तार भइरहेका मल्टिप्लेक्स हलहरुमा पुग्ने दर्शक पर्याप्त मनोरन्जको अपेक्षामा हुन्छन् तर फिल्मको कथाकहानी र प्रविधिमा नयाँपन पाउँदैनन् । 
नेपाली फिल्मको इतिहास हेर्ने हो भने अब यो क्षेत्र पाको भइसकेको छ । पचास वर्षको इतिहास बोकिसकको नेपाल फिल्म उद्योगले नेपाली दर्शकमा भने प्रभाव जमाउन सकेको छैन । फिल्म निर्माणका लागि जुन रुपमा कथाको पक्षलाई सशक्त बनाउनुपर्ने हो, त्यसमै चुकेका छन् निर्देशकहरु । हतारमा कथा बनाउने, छिटो फिल्मको छायाँकन सक्ने, तीन वटा गीत, एक दुईवटा द्वन्द्वका दृश्य राखेपछि फिल्म तयार हुन्छ भन्ने थोत्रो चलन अहिले पनि हाबी छ । यस्ता फिल्मले उपत्यका बाहिरका हलमा कामचलाउ व्यापार गरिरहेकै हुन्छन् । 
एकाथरी निर्माता निर्देशकहरु यस्ता छन्, जो हिरो भनेको ठूलो खाइलाग्दो ज्यान भएकै हुनुपर्छ नत्र फिल्म चल्दैन भन्ठान्छन् । रुपमा आकर्षक, मिलेको जिउडाल र बलिष्ठ शरीर भएका हिरोको नेपालमा कमी छैन तर तिनले खेलेको फिल्मको हालत पनि उस्ते छ । 
अनुभवभन्दा फिल्म एकेडेमिक कोर्स गरेर आउनेहरुले पनि पछिल्लो समय आफ्नो कलाकौशल त देखाउने कोसिस गरे तर यहाँको गन्जागोल अवस्थाले उनीहरुलाई पनि ओझेलमा पारिदियो । निश्चल बस्नेत, यादव भट्टराई, हेमराज वीसीले नयाँ प्रयोग गर्न खोजे तर उनीहरुका  फिल्म पनि उम्दा देखिन सकेनन् । फिल्म निर्माण कार्यलाई अत्यन्तै सजिलो रुपमा बुझ्नु नै सबैभन्दा ठूलो समस्या हो । विदेशी फिल्म हेर्ने हो भने कथा र स्क्रिप्ट लेखनलाई सबैभन्दा महत्त्वपूर्ण पक्ष मानिन्छ र दक्ष स्क्रिप्ट लेख्न सक्नेले मात्र कथा लेखनको काम गर्छन् । यहाँ भने दुई अक्षर पढ्न सक्नेले पनि फिल्मको कथा लेख्छन् अनि कहाँबाट आओस् राम्रो प्रतिफल ? 
फिल्म क्षेत्रमा यस्ता व्यक्ति पनि छन्, जो आफैं फिलम निर्माण गर्ने र प्रचार गर्ने ध्याउन्नमा हुन्छन् । बलिउडको फिल्मलाई अनुवाद गरेर फिल्म चलाउन माहिर छन् कति यहाँ । फिल्मको नाम उही, भाषा फरक, कलाकार फरक, अभिनय चाहिनेभन्दा बढी नाटकीय । एक समय यस्तो आयो, नेपालमा कोरियन फिल्मका कथा छ्याप्छ्याप्ती भए । नेपाली दर्शकलाई विदेशी भाषाका फिल्म हेर्नु नै नपर्ने भो । विदेशी फिल्मको प्रभावले नेपालीपन हराउँदो छ, पर्दामा । दर्शकको माग पनि यहाँ नेपाली फिल्मको भन्दा विदेशी फिल्मकै बढी हुन्छ । नारी संवेदनालाई उठाएर रोनाधोनाको प्रयोगमार्फत दर्शकलाई आँसु चुहाउन बाध्य पार्ने पुरानो फिल्मी सूत्र अझै हाबी छ, त्यसको सुधार जरुरी भइसक्यो । केही निर्देशक छन् जो बालमनोविज्ञानमा फिल्म बनाउँदा फिल्म चल्ने विश्वास गर्छन् । कुनै पनि फिल्म चल्न त्यसको कथाले दर्शकलाई तानेको हुनुपर्छ तबमात्र दर्शक आफैं हलसम्म तानिन्छन् । 
फिल्म क्षेत्रमा बौद्धिक जमातको अभाव छ । पढेर आएकाले नयाँ प्रयोग त खोज्छन्् तर तिनीहरुमा यहाँको रोगले छुन धेरै समय लाग्दैन । हतारमा काम सकाउने र फुर्सदमा पछुताउने धेरै छन् । 
नेपालीको आर्थिक अवस्थामा पछिल्लो समय सुधार आएको छ । यसबाट उनीहरु थोरै समय निकालेर मनोरन्जका लागि छुट्याउन लालायित छन् । उनीहरुलाई स्वस्थ मनोरन्जनका साथै नेपाली माटोको स्वाद आउने फिल्म निर्माणपटि निर्माताको चासो बढ्नुपर्छ ।

Share on Google Plus

About Unknown

We bring you the latest breaking news that are happening around the world. For daily news, celebrity gossips, scoops, scandals, sports news, crime news and many more, don't forget us to visit ... www.nepalhamro.com.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Post a Comment